درباره شرکت

آژانس دیجیتال مارکتینگ ماربینـــــو زیر مجموعه شرکت فرهنگ امروز از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده و تابحال توانسته به شرکت های متعدد دانش بنیان در زمینه معرفی محصولات دانش بنیان، مشاوره طراحی و اجرای استراتژی های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ، طراحی و اجرای کمپین های خلاقانه فروش، آنالیز دیتای مشتریان، کمک به رشد چند برابری فروش محصولات و خدمات، ارائه کلیه خدمات تولید محتوایی( تصویری، صوتی و گرافیکی) کرده، تخصص در ارائه کلیه خدمات Content Marketing، مشاوره و کمک به طراحی استراتژی مدل کسب‌وکار و توسعه تیم.
مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دارای مجوز شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای اصفهان، عضویت در انجمن شرکت های دانش بنیان استان اصفهان.

توسعه کسب و کار

مجموعه ها در چرخه عمر خود در زمانی به دلایل مختلف از جمله آزادی منابع، پیدا کردن بازارهای جدید، عقب افتادن از رقبا و… به فکر توسعه کسب و کار خود باشند.

نفوذ در بازار فعلی

توسعه محصول

توسعه بازار

تنوع بخشی

تخصص های مختلف کسب و کار

نفوذ در بازار (Penetration)

به طور کلی به افزایش سهم بازار و تلاش برای فروش بیشتر در بازاری که در حال تلاش هستیم و نه بازار های جدید.

توسعه محصول

توسعه کسب و کار با توسعه محصول، روندی کم ریسک با هدف فروش محصولات جدید در بازارهای آشنا شکل میگیرد.

توسعه بازار

در استراتژی توسعه بازار، کسب و کار محصولات خود را در بازارهای جدید به فروش می‌رساند و هدف فروش به گروه های مختلف مشتریان است و باید تفتوت مشتریان توجه کنیم (از نظر سنی، علاقه، درآمد و…).

تنوع بخشی

تنوع، یک استراتژی پرخطر است، کسب در این استراتژی با بازار هدف و محصول ناآشناست، با برنامه ریزی مناسب طبق استراتژی در نظر گرفته شده می‌توانند به پاداش مناسبی دست پیدا کنند.

توسعه کسب و کار در دیجیتال مارکتینگ

با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می‌توان با هزینه و زمان کمتر، با توجه به توانمندی های خود و بررسی رقبا و با استفاده از استراتژی و برنامه ریزی دقیق به اهداف برنامه ریزی شده کسب و کار خود برسید.

تعیین اهداف، طراحی استراتژی و برنامه ریزی

شروع هر کسب و کار و فعالیتی در قدم اول با تعیین اهداف شروع می‌شود و براساس اهدافی که تعیین میشود استراتژی و برنامه ریزی به صورت مرحله به مرحله انجام می‌گیرد و نقشه راه کسب و کار می‌گردد، البته قبل از طراحی استراتژی باید اندازه بازار، رقبا، محصولات، مشتریان و... دقیق بررسی و آنالیز گردد که با دید باز بتوانیم طراحی استراتژی و برنامه ریزی کنیم.

طراحی نقشه راه مشتری

در شروع کار، هر کسب و کار باید از خود بپرسد، رسیدن مشتریان به اهداف و خواسته ها اعم از خدمات و محصولات چگونه است که بتواند به نتایج مطلوب منجرب شود. نقشه سفر مشتری تمرکز بر روی داستان مشتری مانند، تجربه نحوه ارتیاط، نحوه پاسخ به سوالات، نحوه ارائه خدمات و محصولات و دیگر مواردی که تاثیر گذار هستن. نقشه راه مشتری براساس حدس و گمان قابل طراحی نیست و باید براساس آنالیز اطلاعات بدست آمده می‌باشد. در واقع نقشه راه به ما می‌گوید مشتری به دنبال چیست و چه انتطاراتی از ما دارند.

بازاریابی محتوایی و محتوای ناب

بازاریابی محتوایی چرخه ارائه خدمات و محصولات را طولانی‌تر می‌کند. فرایند خرید گاهاً ممکن است مدت ها زمان ببرد که مشتری قانع به دریافت خدمات و محصولات گردد، با ارائه محتوای ناب و خلاقانه است که می توان مشتریان را وارد چرخه مسیر مشتریان کنیم که با دقت براساس آنالیز اطلاعات بدست آمده مشتریان طراحی شده است.

اولین مرحله قیف فروش، مرحله اکتشاف است که به احتمال زیاد اولین راه آشنایی با کسب و کارها در فضای مجازی، جستجو مواردی است که به دنبال آن هستند، مثلا وبلاگ هر کسب‌وکار یکی از بهترین روش هایمشتری به قیف فروش میباشد.

تبلیغات هدفمند

اصلی ترین هدف ارائه هر نوع خدماتی بازاریابی، روابط عمومی و... که از سمت کسب‌وکارها انجام می‌گردد، جهت درگیر کردن و بالابردن تعداد ورودی به قیف فروش است. خدمات تبلیغاتی را با روش های متنوع، خلاقانه باید به گونه ای طراحی گردد براساس شناختی که آنالیز اطلاعات مشتریان هدف بدست آورده.

یکی از این موارد تبلیغات است که سبد بسیار متنوعی دارد با قیمت، زمانبندی و اثر گذاری کاملا متنوع، وظیفه تیم بازاریابی پیدا کردن روش هایی است که بیشترین اثر گذاری در جذب مشتری با کمترین هزینه و در زمانبندی تعیین شده را داشته باشد، اشتباه ترین راه کپی برداری از نوع بازاریابی دیگر مجموعه هاست درصورتی که مشتریان و ارزش پیشنهادی کسب‌وکارها با یکدیگر متفاوت است.

سوالات متداول

بازاریابی؛ منشاء اصلی نظام بازاریابی، نیاز و خواسته های بشر است.

بازار شامل تمام مشتریان بالقوه‌ای‌ست که دارای نیاز و خواسته مشترک می باشند و برای تامین نیاز و خواسته خود، تمایل به انجام مبادله و توانایی انجام این کار را نیز دارند. (فیلیپ کاتلر)

بازاریابی(Marketing) به دو دسته بازاریابی درونگرا یا (Inbound Marketing) نوعی از بازاریابی است که در آن بازاریابان تلاش میکنند با استفاده از محتوای جذاب و یا بازاریابی محتوایی مخاطب را به سمت خود بکشند، مخاطب احساس می‌کند خود به سمت شما امده، نه اینکه شما به سراغ او رفته اید.

تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات بنری و نمایشی، بیلبوردها، تبلیغات روزنامه‌ها و… بازاریابی برونگرا(Outbound Marketing) 

در بازاریابی برونگرا یا آفلاین شناسایی مخاطبین کاری بسیار سخت است و درصورتی که در بازاریابی درونگرا یا آنلاین می توان براساس آنالیز مخاطبین، به مخاطب هدف خود رسید.

 

هزینه انتشار و پروموت محتوا در بازاریابی برونگرا یا آفلاین از طریق تلوزیون، بیلبورد، مجلات و… است که باید هزینه بسیاز زیادی متحمل شوید و نمی‌توان میزان اثرگذاری تبلیغات را اندازه گیری کرد

ما برای هر پروژه از مناسب‌ترین متخصصان با تجربه درون تیم استفاده می‌کنیم و همان سطح توجه و کیفیت خدمات که در پروژه های بزرگ ارائه می‌دهیم برای پروژه های کوچک هم ارائه میکنیم که بهترین اثرگذاری و بازخورد را داشته باشید.

ماربینـــــو همیشه در تلاش هست در بالاترین سطح کیفیت و در بهترین شرایط ممکن با قیمتی اصولی و منطقی خدمات خود را ارائه دهد.

خدمات ماربینــــو به 6 دسته تقسیم بندی میشود که به اختصار آن‌ها را نام می‌بریم؛

مشاوره، تدوین و پیاده سازی استراتژی بازاریابی( تحلیل اطلاعات بازار کسب‌وکار، تحلیل اطلاعات بازار هدف و رقبا، تحلبل و تدوین کانال ها توزیع، تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال، طراحی، اجرا و آنالیز کمپین های تبلیغاتی).

مشاوره، پیاده سازی و ارزیابی تبلیغات فضای مجازی(تبلیغات و بازاریابی محتوایی، تبلیغات کلیکی (براساس محل نمایش و تعداد نمایش)، تبلیغات اختصاصی مارکت ها، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ویدئویی، بازاریابی وابسته، اسپانسر اد).

مشاوره، پیاده سازی و ارزیابی بازاریابی شبکه های اجتماعی( برنامه ریزی، طراحی استراتژی و اجرا، بهینه سازی، توزیع و پخش محتوا، برندینگ سازمانی و شخصی، مدیریت صفحات شبکه های اجتماعی، برگزاری کمپین های خلاقانه و آنالیز دیتا، تولید محتوا متناسب با آنالیز دیتا و نیاز مشتریان).

طراحی، پیاده سازی و مدیریت ابزارهای تجارت الکترونیک( طراحی و پیاده سازی وب سایت های داینامیک و استاتیک، تحلیل و بهینه سازی وب سایت های موجود، طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل(Android , IOS)).

محتوای تصویری(Video Marketing)( ساخت تیزر تبلیغاتی(تلوزیونی، شبکه های اجتماعی)، رپرتاژ آگهی تبلیغاتی، مستند داستانی و آموزشی، فیلم داستانی کوتاه و بلند، طراحی و ساخت موشن گرافیک، انیمیشن دو بعدی و سه بعدی).

محتوای متنی(Content Marketing)( برنامه ریزی، آنالیز و بهینه سازی، تولید محتوا و مقاله رپورتاژ، توزیع و پخش محتوا، بازاریابی متنی شبکه های احتماعی، سئو و تبلیغات کلیکی).

هویت بصری(Visual Identity)( اتاق فکر و ایده پردازی، طراحی لوگو و تایپوگرافی، طراحی پالت رنگی، طراحی فرم و اشکال، طراحی اقلام سازمانی، طراحی تخصصی صفحات وب با توجه به آنالیز و نقشه راه مشتری و طراحی صفحات ایمیل متناسب با هویت بصری).

محتوای گرافیکی(Graphical Content)( طراحی اینفوگرافیک، طراحی تخصصی بسته بندی، طراحی تخصصی پوستر، بنر ثابت و متحرک وب سایت، طراحی پست شبکه های اجتماعی متناسب با آنالیز مخاطبین، طراحی واسط گرافیکی کاربر (وب سایت، موبایل)، طراحی ساختار کلی مجله و صفحه آرایی).

طراحی، زمانبندی و مدیریت انتشار تبلیغات دیجیتالی( وبسایت های خبری و رسانه ای، وبسایت های پر بازدید خدماتی و فروشگاهی، وبسایت های تبلیغاتی، کانال های رسانه ای و پر کاربر، پیج های اینفلوئنسری و پر کاربر، تبلیغات کلیکی و زمان دار).

زمانبندی و مدیریت پخش تبلیغات تلویزیونی( پخش تیزر در شبکه های صدا و سیما، پخش زیرنویس در شبکه های صدا و سیما، پخش پوستر پخش در صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای).

طراحی، مکان یابی و زمان سنجی تبلیغات محیطی( بیلبورد شهری و بین شهری، سولار بیلبورد، تلوزیون شهری، تبلیغات در اکران سینما، تبلیغات مترو شهری).

طراحی، زمانبندی و مدیریت انتشار تبلیغات مکتوب( روزنامه های کثیر الانتشار و محلی، مجلات تخصصی،هفته نامه ها، ماه نامه ها).

 

X