مدیریت ترویج و پخش تبلیغات

میزان اثرگذاری شبکه های اجتماعی در زندگی انسان مدرن موجب شده هر تولید کننده کالا یا خدمات نیاز به حضور در این فضا را داشته است.

مدیریت پخش تبلیغات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

حضور در شبکه های اجتماعی در قشر جوان و میانسال ایرانی به حد قابل تاملی بالا رفته است؛ تا حدی که طبق برخی از آمار، ساعتها از زندگی خود را در شبکه های اجتماعی اینترنتی و موبایلی می گذرانند.

1. رشد درآمد برنامه ریزی شده

یکی از دغدغه‌های تولید کنندگان کالا و خدمات افزایش فروش هر مجموعه است و مهمترین عامل پایداری و توسعه هر کسب‌وکاری است.

2. جذب مخاطبین هدف

استراتژی جذب هدفمند مشتری یا همان Lead generation مفهومی تازه در کسب و کار و صنعت بازاریابی و مارکتینگ است. اما سوال اصلی این است که منظور از جذب هدفمند مشتری چیست

پروموت کردن یا ارتقای بازاریابی

پروموت کردن یا ارتقا دادن محتوا یعنی تلاش برای تشویق مخاطب به بازدید از سایت و خواندن پست‌های جدید که با روش‌های مختلف انجام می‌شود. گاهی اوقات تلاش و زحمت زیادی برای تولید محتوا کشیده می‌شود اما همه چیز مطابق انتظار پیش نمی‌رود و مورد استقبال نمی‌شود که باید با روش های مختلفی با توجه به آنالیز مخاطبین، محتوا خود را نشر دهیم.

کانال‌های رسانه ای پرمخاطب

تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی

وب‌ سایت های پربازدید خدماتی و فروشگاهی

تبلیغات هوشمند (کلیکی، زمان‌دار)

اینفلوئنسر مارکتینگ

رسانه‌ها و وب سایت های خبری

X