مشاوره، تحلیل و پیاده سازی بازاریابی بر بستر شبکه‌های اجتماعی

روزانه میلیاردها نفر در جهان و میلیون‌ها نفر در ایران از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با اهداف گوناگون، استفاده می‌کنند

بازاریابی شبکه های اجتماعی ؛ مشاوره، پیاده سازی و تحلیل داده‌ها

اصل اول بازرایابی در این موضع نهفته است که هر کجا مردم هستند، کسب‌وکار نیز همانجاست، و این روزها در شبکه های اجتماعی است که می‌توان با میلیون‌ها مخاطب هدف در ارتباط بود

برندسازی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی از مقرون بصرفه ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محسوب می‌گردد، که به کمک آن می‌توان شهرت و آگاهی از برندتون را افزایش دهید.

شناسایی مخاطبان

در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، این امکان برای هر کسب‌وکار وجود دارد که بتوان به اطلاعات ارزشمندی از مخاطبین خود دست پیدا کنید و بتوانید از تحلیل داده‌ها به نتایجی مثمرثمر برای ارتباط بیشتر با مخاطبین و راهکارهای فروش دست پیدا کرد.

وفاداری مشتریان

مهمترین هدف هر کسب‌وکارجذب مخاطبین و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفاداراست، در صورتیکه رضایت مشتریان از محصول به دیگر مشتریان انتقال داده شود، میتواند ارتباط و روابط سازنده‌ای با دیگر مخاطبین ایجاد کند.

دیجیتال مارکتینگ؟

دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از فعالیت هاست که در فضای اینترنت اتفاق می‌افتد، بازاریابی دیجیتال شامل روش‌های مختلف مانند بازاریابی شبکه ‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، وبلاگ‌نویسی،  بهینه‌سازی موتورهای جستجو(سئو) و… می‌باشد.

تدوین استراتژی، اجرا و برنامه ریزی

طراحی استراتژی از 3 مرحله اصلی تشکیل شده است، مشخص کردن اهداف اولین و مهمترین گام در طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ بوده و باید قبل از هرگونه اقدام تعیین شود، مراحل بعدی مشخص کردن روش های حضور در دنیای دیجیتال و تحلیل و بررسی رفتارهای مخاطبین مانند آنالیز سفر مشتریان می‌باشد.

نمایش و پخش محتوا

مهمترین چالش هر کسب‌وکار انتخاب استراتژی مناسب در معرفی و نمایش خدمات و محصولات خود می باشد. به طور کلی به دو دسته رایگان(Organic) که برپایه SEO و بهینه سازی صفحه اپلیکیشن‌ها در مارکت(ASO)و غیر رایگان(Paid) تقسیم بندی می‌شود.

برگزاری کمپین های خلاقانه، آنالیز دیتا

هدف از راه اندازی کمپین ها افزایش ترافیک سایت، جلب توجه مخاطبین، برقراری ارتباط با آن‌ها و یا افزایش نصب اپلیکیشن و در نتیجه افزایش درآمدو بالا رفتن نرخ بازگشت سرمایه(ROI) می‌شود.کپین های میتوانند شامل بازاریابی محتوا(Content Marketing)، ایمیل مارکتینگ، سرچ مارکتینگ و... باشد.

طراحی استراتژی و مدیریت صفحات در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام در ایران در رشد کسب‌وکارهای نقش بسزایی دارد و باید با توجه به اهمیت نقش با تعییت هدف و استراتژی بیشترین بهره ممکن را داشته باشیم. در بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی و هدف قرار دادن کاربران می‌کوشیم به اهداف تعیین شده از سوی کسب‌وکار دست یابیم.

چگونه موتور جذب مخاطبین کسب‌وکار خود را روشن کنیم؟

به روش های مختلف اعم از رایگان و غیر رایگان متفاوتی میتوان ایجاد ترافیک کرد و اینکه کدام راه برای ما مثمرثمر و پایدار خواهد بود بسیار برای هر کسب‌وکاری مهم و حیاتی خواهد بود.

برندسازی شخصی و سازمانی

برند طراحی لوگو و تبلیغات نیست، برندسازی در واقع تصویریست که مشتریان با گفتن اسم شما در ذهنشان شکل میگیرد، در واقع برند درک کلی مشتری از کسب‌وکار شما تعریف می‌شود.

تولید محتوا براساس سئو و آنالیز دیتا مشتریان

برای بالا بردن ترافیک ورودی از موتورهای جستجو(ترافیک اذگانیک) باید از ترندهای روز و ایجاد پست‌های طولانی که مرجعی برای پاسخگویی با سوالات افراد باشد، این پست‌ها تا مدتها برای شما ترافیک ورودی خواهد داشت.

X