طراحی و اجرای استراتژی بازاریابی

"استراتژی بازاریابی" قلب تپنده هر کسب و کار، مشخص شدن اهداف سازمانی، نیازمندی های مخاطبین و سازمان، طراحی KPI مرتبط با اهداف

مشاوره و تدوین استراتژی بازاریابی

تدوین و طراحی استراتژی بازاریابی پایه و شالوده برنامه ریزی بازاریابی هر کسب و کاری است، برنامه بازاریابی باید با توجه به منابع سازمان قابل اجرا بوده و دارای زمان بندی متناسب و شرح و تقسیم بندی دقیق وظایف باشد.

درگیر شدن در همکاری پربار برای یک نتیجه موفقیت آمیز

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

تحلیل اطلاعات بازار کسب‌وکار

تحلیل اطلاعات بازار هدف و رقبا

تحلیل و تدوین کانال‌های توزیع

تدوین استراتژی و آمیزه بازاریابی

طراحی، اجرا و آنالیز کمپین های تبلیغاتی

تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال

مشاوره رایگان می خواهید؟

یک ساعت مشاوره رایگان دریافت کنید

X